Obserwatorzy

wtorek, 2 lipca 2013

Moja rodzina

Witajcie ! Dzisiaj postanowiłam wam pokazać moją rodzinkę . Zrobiłam więc zdjęcie fotografii z mojego ślubu, wyglada tak :


Troszkę jest pogięte , ale myślę , że nic nie szkodzi .
A więc ta piękna pani w białej sukni to ja ,obok siedzi mój mąż Henryk.
Kiedyś latał wszędzie , to po zakupy to do sąsiadów , a teraz to zrobił się z niego
'złom' . Siedzi na kanapie , nic nie robi (tłumaczy się bólami kolan).Byliśmy u lekarza - stwierdził ,że nic mu nie dolega , ze stawami jest wszystko w porządku.Po lewej stronie stoi moja siostra - Kazimiera , obok niej brat - Józef . Po prawej stronie stoi matka i ojciec Henia - Zofia i Bronisław (moich rodziców niestety nie było na ślubie)
A z tyłu :Leszek , Bogumiła , Ilona , Marysia , Stanisław , Kornel oraz Wojtek .
Moimi dziećmi są : Szymon , Ela
Wnukowie:Karolinka , Asia , Michałek , Grzesiu i Klaudia
To chyba tyle o mojej rodzinie .
Jak to mówi mój wnuk 'nara' .


1 komentarz: