Obserwatorzy

niedziela, 30 czerwca 2013

Witajcie !

Witajcie moi drodzy ! Dziś jest mój pierwszy dzień na blogu .
Nazywam się Adzia . ( miło poznać )
Chociaż jestem osobą starszą , nie brak mi humoru .
Otóż nie jestem taką zwykłą babcią , która zrzędzi , narzeka bez powodu i siedzi bezczynnie przy oknie. Bardzo lubię pograć sobie z wnukami w badmintona , czy też pojeździć sobie na Snowboardzie (oczywiście w zimę ) . Bóg obdarzył mnie wieloma zdolnościami . Gdy byłam młoda brałam udział w 'kółku' aktorskim , ale może zmieńmy już temat .
Co jakiś czas będę wstawiać tu przepisy na różne pyszności , pisać porady oraz udowadniać wam, że babcie nie są aż takie złe . 

Na dobry początek , wstawiam wam to fantastyczne zdjęcie :



Kobietka ma talent :*
Czekam na wasze komentarze 

4 komentarze:

  1. Babciu jesteś najlepsza ! You are the best ! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Oh -.- Zawstydzasz mnie :*

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetnie Pani pisze, już się nie mogę doczekać przepisów i porad! Jestem panie największą fanką! :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny blog :D Jest Pani najlepsza! ^^

    OdpowiedzUsuń